[Guls] Memoria da reunión dos GUGLs no 4 de Abril do 2009

Carlos Rodriguez capri99 en gmail.com
Lun Abr 13 21:54:43 CEST 2009

El Sábado, 11 de Abril de 2009, Denís Fernández Cabrera escribió:

>     * Carlos Rodríguez, por AGASOL.

Tan só aclarar que aínda que a nosa empresa está na Xunta Directiva de AGASOL,
en ningún momento as miñas consideracións poden tomarse coma que son da
Asociación. Fun un mero mensaxeiro e así llo transmitín ao Xerente a fin de
semana para que continúe el coa interlocución se se considera oportuno.

> Ca fin de presentar estas ideas da forma mais próxima posible ao
> goberno en cuestión acordouse revisar o programa electoral do Partido
> Popular, analizando os puntos de relevancia para o Software Libre.
> Desta análise deberá de saír un documento que se lle entregará á
> administración.

Sobre a análise (totalmente superfluo) que fixen dos programas electorais:
http://www.galpon.org/drupal/node/255

Pode servir como base :-)

> Tamén falou Carlos dun documento (de Carlos Carrión?) que habería que
> reformatar e que non estou moi seguro de qué trata – talvez algo sobre
> metodoloxías de conversión dunha empresa de software privativo a
> Software Ceibe.

En concreto é un documento que en modo borrador está en:
http://www.galpon.org/wiki/index.php/Documento_consensuado_do_Profesorado_galego_de_Ensinanza_Primaria_e_Secundaria

Dese documento xurdíu un PDF e se tivo unha reunión coa Conselleira daquela
(por favor que os integrantes desa reunión me corrixan se é preciso).

Está sen actualizar dende entón e participaron varios profesores como Manuel
Morán, Carlos Carrión, Rafa Ávila, etc.

Eu dicía de recuperar a conversa co profesorado e reutilizar ese documento
para non ter que empezar de 0.

Graciñas polo traballo Denís, e parabéns aos grupos pola excelente posta en
común :-)

Un cordial saúdo,

P.D. Para cando unha comilona conxunta??
--
Carlos Rodriguez <capri99 en gmail.com>
GALPon.org - "Abrindo as portas do Sofware Libre"